Zašto bi trebalo legalizirati električne romobile, električne skateboarde i ostala E-vozila?
Električne skejteve sam počeo voziti prije otprilike godinu i pol dana, nedugo nakon što sam osnovao Fatdaddy. Život u Amsterdamu nikada nije isti i zato bi želio podijeliti s vama nekoliko razloga zbog kojih vozim električni romobil i e-skateboard iako nisu legalno dozvoljeni. Trenutno.
Onog trenutka kada stane na svoj Boosted X, moje putovanje do posla se mijenja od nekada buljenja u mobitel do sada razgledavanja okoline i uživanja u svježem zraku i dinamičnosti na ulicama Amsterdama. Prije nego što sam počeo putovati na posao električnim vozilom, putovanje je bilo vrlo stresno – Hoću li stići na metro, hoću li stići na vlak, hoću li stići na vrijeme itd? E pa više ne! Moj stres oko putovanja je nestao i primijetio sam da kada dođem u Fatdaddy shop osjećam se opuštenije i kao da sam napravio laganu rekreaciju prije posla.
No, dosta razgovora o meni, idemo razgovarati o gradu i korisnicima malih električnih vozila.
Prije svega vožnja takvih vozila kao prijevoznog sredstva izvrstan je način da se automobili ne zadržavaju u gradovima. Ali to je ujedno i sjajan alternativni način prijevoza ljudi i smanjenja opterećenja na infrastrukturu javnog prijevoza. U međuvremenu će se smanjiti zagađenje zraka ku gradu u kojem većina automobila u praznom hodu čeka promjenu svjetla na semaforu.
Pored koristi za naše opće zdravlje, sustav javnog prijevoza i rast gradova generira novu komercijalnu korist: Stvaramo novu ekonomiju. Da biste stvorili novi proizvod poput Boosted REV treba vam puno inženjera, programera, korisničke podrške i logistike koju vode ljudi. Svi ljudi koji stoje iza tog procesa imaju poslove koji dolaze od proizvodnje malih električnih vozila.