Pristup mogućnostima mikromobilnosti olakšava onima koji žive u urbanim područjima da obilaze svoj grad. Ekonomske koristi od vozača, gradova i lokalnih poduzeća mogu se potvrditi iz rezultata istraživanja i vanjskog istraživanja.
Zašto jahači biraju dijeljenje skutera po grupi dohotka
Koristeći podatke prikupljene u Limeovom istraživanju Ridea iz srpnja 2019. godine, otkrili smo da će američki jahači koji upadaju u niže dohodovne razrede vjerojatnije odabrati Lime jer je to povoljna opcija putovanja, dok vozači s većim primanjima češće voze Limeom radi pogodnosti ,

Također vidimo da u SAD-u jahači s malim primanjima češće koriste Lime za pristup tranzitu: 56% vozača koji su zarađivali manje od 15 000 američkih dolara koristilo je vapno za dolazak ili tranzit u posljednjem mjesecu, u usporedbi s 48% za sve jahače.

Svrha putovanja za lokalno stanovništvo nasuprot posjetiteljima
Podaci iz istog istraživanja pokazuju da je za one koji nisu lokalni vozači vjerojatnije voziti Lime kako bi pristupili lokalnim poslovnim destinacijama. 29,3% ne-lokalnih jahači su završili svoje putovanje u restoranu ili zabavnom mjestu, nasuprot pravednom 17,5% lokalnih jahača,

Pristup lokalnom poslovanju i mogućnosti zaposlenja
U anketi iz listopada 2019. koju je proveo Lime u Aucklandu, Novi Zeland, 41% vozača izjavio da Lime čini lakše im je priuštiti život i ostati u gradu. Slične rezultate vidimo i u anketi vozača Washingtona, DC, u novembru 2019. godine. U ovom istraživanju, 72% jahača u DC izjavili da imaju posjetili više lokalnih poduzeća i istražili su više lokalnih atrakcija od korištenja vapna.
U istom istraživanju Washingtona, DC, 44% jahača izjavio je da to što ih ima na raspolaganju Lime lakši pristup njihovom trenutnom poslu ili prilike za posao. Dodatno, 57% vozača također je izjavio da redovito koriste vapno za doći do posla ili sa škole,
Izravne i neizravne ekonomske prednosti mikromobilnosti
Akademska istraživanja usporedila su obrasce nabave različitih načina prijevoza i otkrila da kupci uglavnom troše slične iznose, bez obzira na način rada, Studija u Portlandu, ILI, ustanovila je to ne-vozači (pješaci, biciklisti i tranzitni korisnici) potrošio više tijekom mjesec dana na svim vrstama poslovanja osim supermarketa (Clifton i ostali 2012). Slični rezultati pronađeni su u Bloor Streetu u Torontu: biciklisti i pješaci su potrošili najviše novca mjesečno (Sztabinski 2009).

Nadalje, politike i infrastruktura koja podržava neautomatske načine prijevoza mogu potaknuti poslovanje. Provedeno je nekoliko studija o ekonomskim učincima infrastrukture biciklističkih staza u gradovima, a sve pokazuju malo ili nimalo negativnih učinaka na lokalno poslovanje (za popis studija pogledajte ovo Članak sažetka CityLaba). U nekim slučajevima uključenje biciklističke infrastrukture povećani prihodi, Na primjer, u Seattlu, WA, maloprodajna prodaja ubrzala se nakon implementacije biciklističke staze koja je uklonila nekoliko parking mjesta (Rowe 2013).

Uz ove izravne učinke na poslovanje, mikromobilnost može također uštedjeti vrijeme putnicima i ublažiti zagušenja, posebno ako su upareni s dovoljno infrastrukture. S obzirom na istu količinu prostora, zaštićene biciklističke staze kreću 3 puta više ljudi na sat od miješanih prometnih traka s čestim autobusima, prema NACTO, Od skuteri djeluju sličnim brzinama kao i bicikli (Fang, Agrawal i Hooper 2019), skuteri će vjerojatno pokazati isti prostor i pogodnosti za uštedu vremena.
Ukupno gledano, ta se ušteda u vremenu zbraja. Na primjer, nedavno je USDOT procijenio vrijednost uštede vremena putovanja za osobna lokalna putovanja bila su prosjek 13,60 dolara na sat, uporedivo s vrijednostima koje dobivaju europske zemlje (USDOT 2016). Gradski vozači u prvih 25 gradova s najviše gužve na svijetu gube više od 100 sati zagušenja svake godine (INRIX studija). Zastoji stoga skupo koštaju gradske putnike: preko 2.000 dolara godišnje po vozaču u većina zagušenih američkih gradova,

(INRIX studija)
Urbano područje |
GODIŠNJI SATI GUBITI SEKongres po vozaču | GODIŠNJI TROŠKOVIkongestijaPO VOŽNJI | GODIŠNJI TROŠKOVIkongestijaPO GRADU |
Boston, MA | 164 | $ 2.291 | 4,1B dolara |
Washington DC | 155 | $ 2.161 | $ 4,6B |
Chicago, IL | 138 | $ 1.920 | 6,2B dolara |
New York City, NY | 133 | $ 1.859 | 9,5B dolara |
Los Angeles, Kalifornija | 128 | $ 1.788 | 9,3B dolara |
Poboljšani pristup poslovima i mogućnostima
Okrug pogodnosti prijevoza u Sijetlu (STBD) ima: cilj pružanja visokofrekventnih (10-minutnih ili manje prolaza) tranzitne usluge u roku od 10 minuta hoda do 72% domaćinstava iz Seattla do 2025, Između 2015. i 2018. postotak kućanstava koja ispunjavaju ovaj cilj povećala se s 25% na 67%.
Conveyal analizira tranzitnu mrežu Seattla koristeći e-bicikle i e-skutere umjesto da samo šetaju i otkrili su da će 78% kućanstava u Seattlu ispuniti prag i postići cilj STBD-a,
Conveyalova istraživanja su također otkrila da mikromobilnost može značajno poboljšati pristup poslovima. Provedena je analiza Conveyala za svaki okružni okrug i Seattle kao cjelinu kako bi se razumio koliki je učinak mikromobilnosti na prosječnog radnika. Conveyal je utvrdio da su prosječan radnik u Seattlu mogao pristupiti otprilike 100.000 novih radnih mjesta mikromobilnošću plus tranzit.

Konkretnim primjerom iz istraživanja Conveyal utvrđeno je da su iz zapadnog Seattlea putnici mogli pristupiti samo 67.000 radnih mjesta u roku od 45 minuta. Međutim, kad uključuje i mikromobilnost, putnici bi mogli pristupiti 261 000 radnih mjesta u roku od 45 minuta.
